недеља, 8. март 2009.

Gilera Runer 50 SP

RUNNER 50 SP 
Nastavljajuci sa razvojem jednog od najpopularnijih i najprodavanijih skutera ‚‚GILERA‚‚ je ioako prezadovoljna starim i pouzdanim RUNNER-om, lansirala je ptpuno novu generaciju skutera. RUNNER se pojavio 1997 godine i do sada je ostvario veoma zapažene rezultate što se eksplatacije gradskog ‚‚trkaga‚‚ tice. 

Novi model predstavlja usaglašavanje odlicnih performansi sa sportskim izgledom, koji više lici na motocikle. Pored atraktivnog izgleda ‚‚RUNNER‚‚ se može pohvaliti i sa tri nova motora, zapremine od 50 i 125 kubika. Motori od 50 kubika su dvotakni i prave se u dve verzije, gde je razlika u napajanju goriva, tj. Karburator i direktno ubrizgavanje, dok je motor od 125 kubika cetvorotakni sa direknim ubrizgavanjem goriva. Svi motori imaju vodeno hladenje i na semaforu omogucavaju start koji ce druge slicne konkurente ostaviti iza sebe, tome doprinosi i izduvni sistem koji je veoma estetski i precizno uraden. Rezervoar za gorivo je skriven iza centralnog tunela, cime je dobijemo niže težište, a samim tim i poboljšana stabilnost. 

U odnosu na predhodni model, nivi ‚‚RUNNER‚‚ je dobio neke linije od ‚‚NEXUS-a‚‚, dok je zadržana osnovna forma glavnih svetala. U potpunosti je promenjena instrument tabla, koja je sada digitalna, a na levoj strani table nalazi se obrtomer za zapaženom brojkom od 13000 o/min. Imajuci u vidu živahnu mašinu od 50 i 125 kubika, inženjeri su konstruisali novi ram napravljen od celicnih cevi, sa posebnim pojacanjima. Naplaci su napravljeni od veoma lake legure, napred 14, a pozadi 13 inca. Dimenzije pneumatika napred 120/70, a pozadi 140/70, što novom ‚‚RUNNER-u‚‚u toliko vecoj meri obezbeduje stabilnost visokog nivoa, kao i udobnost. 

Na verzijama od 50 kubika prednja viljuška je ‚‚upsajd-daun‚‚ od 30 mm, a verzija od 125 kubika ima viljušku od 35 mm. Zadnje vešanje kod ‚‚pedesetice‚‚ je slicna kao kod predhodnog modela, a to je jednostruki, dok je na 125 dvostruki hidraulicni amortizer. Kažu da je novi ‚‚RUNNER‚‚ upravljiviji, udobniji, stabilniji, a kada se ponosan vlasnih ponese svim ovim, narocito brzinom, na scenu stupaju izvrsne kocnice koje su nezaobilazan deo o prici o ‚‚RUNNER-u‚‚, naime napred i pozadi na svim verzijama su diskovi. 

Na kraju krajeva buduci vlasnici ‚‚‚RUNNER-a‚‚ ce najbolje oceniti ovog ‚‚trkaca‚‚, a pored verzija od tri motora, u ponudi je paleta od tri za pocetak najatraktivnije boje ‚‚dragon red, karbon blek, stoun grej‚‚. Cena od 2600 eur. 

Нема коментара:

Постави коментар